LCHF: Dag för dag

Detta är bloggen om min lchfresa där jag kommer att uppdatera dagligen med vilken mat jag äter och hur vikten påverkas

Mitt första inlägg

Publicerad 2015-05-28 09:44:00 i Allmänt,

Hej och kul att du väljer att läsa min blogg
 
Jag har för flera år sedan provat på Lchf med gott resultat men det var då svårt för mig att hålla en strikt diet under en längre tid. Jag slutade efter att ha förlorat 10 kilo, problemet jag står inför nu är att jag har gått upp dessa tio kilo och lite till och känner därför att det är dags för en förändring av mitt ätande.
 
Första invägningen som räknas skedde onsdagen 27/5-2015 på 113,5kg målet är 90 vilket bör vara en lämplig vikt för min längd (188) och kropp.
 
Eftersom bloggen skapades en dag senare så gjorde jag en invägning även idag torsdag och ligger på 112,4kg självklart är denna minskning i stort sett bara mindre vatten och mindre mat.
 
Jag ska försöka uppdatera dagligen och lägga in lite snygga grafer, kommer även skriva extra inlägg om vilken mat jag valt att hålla mig till.
 
 
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/14109077/?claim=ppc3hsh9bv8">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela