LCHF: Dag för dag

Detta är bloggen om min lchfresa där jag kommer att uppdatera dagligen med vilken mat jag äter och hur vikten påverkas

Mat och vikt den 29/5-15

Publicerad 2015-05-29 19:05:43 i Mat, Vägningar,

Jag var inte så bra förberedd på maten idag och det resulterade i lite slarv men jag har inte kommit av banan (förklarar mer längre ner) 
 
Dagens vikt hamnade på 111,6kg nedgång på -0,8kg sedan igår. 
 
Maten idag bestod utav:
Frukost: 3 ägg, kaffe och mycket vatten.
Lunch: Baconlindad fläskfilé, några stekta färska champinjoner och en klick med bea. 
Middag: Kebabsallad från pizzerian.
 
 
Middagen var alltså inte jättelyckad, jag var sugen på något annat än det jag hade hemma och tänkte att jag tar en sallad. Plockade bort tomater (som jag inte är så förtjust i) hälften av rödlöken och krängde i mig resten som var kebab, isbergssallad och lite rödlök med en vitlökssås på.
 
Jag har ingen som helst aning om hur mycket kolhydrater det var i denna måltiden och det känns lite irriterande men det var ju mitt val :P Sen att jag "råkade" smaka på lite av brödet som följer med är också väldigt illa. Däremot så har jag inte ätit så mycket kolhydrater övriga dagen så det borde inte vara så illa i slutändan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela