LCHF: Dag för dag

Detta är bloggen om min lchfresa där jag kommer att uppdatera dagligen med vilken mat jag äter och hur vikten påverkas

Mat 31/5

Publicerad 2015-05-31 22:27:00 i Mat,

Denna dagen blev det lite väl mycket på gränsen, jag vill som sagt hålla mig under 20 g kolhydrater om dagen för att det ska bli optimalt och det är det som fungerar bäst för mig. 
 
Jag åt en stadig frukost på äggröra och bacon vilket inte var så dåligt, däremot blev lunchen ett low-carb mål på Max och det gjorde att jag fick i mig 13 g kolhydrater ganska grovt räknat. 
 
Middag uteblev och jag åt inte fören sent på kvällen och då blev det en omelett med lite bacon och ost. 
 
Totalt tror jag att jag gick över något i mitt totala kolhydratintag och missade målet. Bättring imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela