LCHF: Dag för dag

Detta är bloggen om min lchfresa där jag kommer att uppdatera dagligen med vilken mat jag äter och hur vikten påverkas

En vecka!

Publicerad 2015-06-02 20:59:18 i Allmänt,

Nu har det gått en hel vecka sedan jag påbörjade min omläggning till lchf. Det har gått ganska bra om man slår ut det på det stora hela. Viktminskningen avstannade lite men totalt sett har jag förlorat 1,6 kg och det ser jag som klart godkänt första veckan.
 
De senaste två dagarna har jag varit mycket mer strikt med kolhydraterna och sett till att jag får i mig ordentligt med vatten (får lätt huvudvärk om jag dricker lite dåligt).
 
Nu håller jag tummarna för morgondagens invägning och ser fram emot en ny vecka med lchf! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela